viernes, 26 de marzo de 2010

Els cullons d´en Kratos? Que es menja, això?


Bon dia, canalla!

....què cony és això dels blogs? Una altra porqueria d´aquestes noves que es fan ara per mantenir aborregat el jovent?? Mecason els sagrats collons de Dèu...! Als meus temps ens dedicavem a empaitar conills, i güoita, ben espabilats que vam sortir, oh caram! No se pas què li trobeu, això d´estar davant d´una caixa tonta tot el sant dia...

... bueno, i què havia de fer jo? Redactar un artícle, m´ha dit la noia de Recepció? Però si mai vaig anar a l´escola i no se escriure...! Oi que puc parlar? Doncs si, pel que sembla aquí hi ha un grup de vailets que volen fer un tebeo i no saben com fer-ne propaganda... Oh cullons! Anèu a la plaça de la vila amb el tebeo sota el braç i foteu-vos a cridar! Tota la vida que s´ha fet així, culleres!

Bueno jovent.... vaig a fer un riu que no hi tinc cap arruga a la bufeta! Deixeu-vos de dibuixets i anèu a treballar a l´hort, ospa! I on ha anat la recepcionista i el seu pitram?

- Àvi Tomacot -

No hay comentarios:

Publicar un comentario